Saturday, 13 April 2013

Giveaway Canon Camera By Miraa Hussin


klik untuk joint GA ni !

wuuuu , nmpak tak gambar apa yg cntik banget kat atas tuu ? camera lol . nak tak ? nak ? jom joint GA awesome ni . hehe .
okayy 123 dh pun dipatuhi , sebab nak menang GA ni ,
- nak tabung camera ni untuk menaikkan lagi semangat menabung ^^
- boleh jugak aku gunakan untuk shott shott nnti sesorang kan ? hahahaha
- tabung ni lain drpd yg lain , tak pernah nmpak pun sblum ni .
okayy tu 3 sebab aku nak menang GA ni . harap sangat impian menjadi kenyatann . ecewahh ayat . insyaAllah kalau ad rezeki :)