Thursday 15 March 2012



act aku happy giler hari ny , x tau nak ckp anaco . BTW,thankk youu sayanggss , I LOVE YOU,
lebih kurang cmgini ler muka happy aku dengan dye , ahahahahhaa

hye2,assalamualaikum ? blogg update lagi , hewhew , kesah apee aku ? blog aku , suka hati aku ler , harharhar , erm2 mcm yg ak ckp kat kwn2 aku hari khamis ak nak pergi melawat dye kan2 ? melawat spe ? laaaa hang x tau kaaa ? x pyahh tauu lerr , ahahaha *sakitt hatii je kann bce postt aku ny , harhar , chill beb (Y) , act hang tau dak ak excited giloo nak pergi ziarah kau , kau tau x ? hahhaa , ai maklumler dh brape bulan ak x jumpa dye , rindu gileee , erm2 , ALHAMDULILLAH dye dh sihat,dh elok,dh boleh balik rumah dh pon , cuma ak kesian kat dye tgn patah kaki terseliuhh,haiys , sabar yer sayang sabar dugaan tabah yer :),act dye happy gile ak dtg tdy , tapi ak maluu dengan family2 dye , ahahahha , tapi buat x tau jerr lerr , erm , erm , ak selalu doakan yg terbaik untuk kau , ak sayang kau , <3 , kbaiii

No comments:

Post a Comment