Thursday 19 July 2012

ekpedisi ~gua tempurung~


*yawww tengokk gambar diatas ramai kan ? haha aku x de time ny k sedihh pergi beratur kat toilet untuk mandiiii , nak masuk toilet pon kene beraturr kann ? lahaiii

hi and hello stalker(s) , haha nak story morry sikit ny , haha cerita dh lama sabtu yg lalu tapi baru nak update hariny . so what ? aku malas sebernya tapi terpaksa rajin kan jugakk , hikhikhok . 

 k sebenarnya kitaorg pergi 2 buah bass , 11 guru 77 student (kalau x silap lah)ramai jugakk kan ? :p pagi2 nak pergi tu aku bangun lambat x tau knapa pdhal jam aku dh kunci dh bngun2 pkul 6.30 ohhmakkkaiiii , melompat mcm ape jer , ahha tu x payah crita lah kan , then 6.50 mcmtu kawan aku dtg *dyeorg excited kan ? ngeh2 , ape lagi dengan selambanya aku ckp jap nak mandii , then 7 suku mcm tu baru sampai skolah *rumah aku depan skolah jer dekat kan ?datang2 dyeorg dh berkumpul2 malu sebab dtg2 semua tengokk , ingatkan group aku yg lambat rupanya ade yg lagi lambat , haha ,
mcm biasa catat nama then tggu kawan2 yg lainn , kat sebelah  tu gambar time kat skolah lagii ,  

gambar ny pulak sebelom naik bas , semua tengah kusyuk berdoa :)


 ni gambar dari luarr , nmpak besar kann ?
sebelum masukk kene kumpul dulu dekat luar sebab nak buat pembahagian kum.alhamdulillah aku dapat satu group dengan kawan aku awe rozali , hihi horay2 lahh kann critanya , then kene buat warming up sikit , haha depan skali tu ketua group aku comel kan ? (belah kiri barisan no 3 tu aku) hohothenn kene cabut tugasan group masing2 , 

ny dekat dalam banyak tangga kan ? acc mmg penat aku ckp nak naik tgga yg entah berapa ratus tuu , tapii syokkk seriuss , haha aku x tau mcm mana nak cerita keadaan dlm tu , nak tauu pergi sendiri lahh , serius aku ckp besttt , merangkak dalam air gelongsor masuk dlm lubang , arghh mcm2 lahh , x tau nak critaa , haha
k poyoss XD 
*ny gambar meranggkak tuuhh , haha kelakarr kann ?


k sedar x sedarr dh nak kluar rupanya , rse mcm x puass pulakk , k nak msukk lagiiiii :( hahha






k ni time dh keluar , kejap je rse 3 jam lebih mcm 3 minit jerr , ahhaa nampak sangat tipunyaa , yg bju hitam tu drpd skolah lain , seriuss time hujung mggu tempat tu menjadi tumpuan org ramaii , hahaha
k tamat dhh , mls nak type dhh , haha


*untuk kawan2 aku alia ,piena ,lili dan lain syokk sangat kan time balik tu terus pergi makan sama2 shopping , haha klakarr ,
okeyy ikhlass ny semuaa gambar kat ast tu semua aku ciplakk cikgu aku punya , hahha sebab henset semua aku tggal , hoho okeyy byee

#THANKK YOUUU ;)
           

No comments:

Post a Comment