Friday 3 August 2012

hrm

assalamualaikum readers , hrm mesti korang semua tau kan ? tau ape ? x payah tanya korang tau dh , kan ? okeyy bg yg x tauu aku tolong bagitau , umur aku 15 y/o mcm yg semua org tau 15 tahun tu masih terlalu muda , muda ? yeahh muda ? hahah perasan muda , okeyy tutup lawak jenaka tu , erm erm sedar x sedar dh 3 hari aku trial , last paper tadi paper agama dengan sains 2 , 50/50 je , entahlahh redho je lah , tapiii .. makin exam nak dekat aku makin malas x tau kenapa ? korang tau kenapa ? bgtauuuu pleaseeeee =,- ini bukan sebab laman sosial , aku pon x tauu , time study je aku mesti tertido , then sedar2 dh pkul 12 pukul berapa aku nak study ? kunci jam kononya nak bangun study subuh kata orang study subuh2 ini ilmu masukk aku pon x lepaskan peluang cuba jugakk , tapiiii hrmm hampehh , jam berbunyi aku pon berbunyi , time study aku semua bergantung harap pada sahur je lah , habiss sahur jer terus study x de tido2 dh , tuuuu ponn tengok keadaan jugak . entahlahhh aku ponn x tauu , PMR 1 bulan lebih je lagii , mmg tengokk mcm lama lagii TAPI masa sekarang cepat je berlalu kan ? now dh trial tapi mcm orang x trial je , paham kan ? tengok lahh ny sempat lagi on9 , cehh konon masuk bilik studyy geo tdy , lepas tu baru buat mathh , keluar bilik tengok semuaa tido bukak wifi on lappy , ape lagii operasi lahh , hahaha skali kantoii , mak aku masuk bilik habis ceramah free tengah2 malam , hahaha , seriuss aku bencii math time study math mesti aku main2 , aku x tau kenapa ? sebenarnya senang kalau kita paham , kalau x phm jugak ni lah jadinya macam aku ny , ahhaa , selasa ny paper math dengan geo.YA ALLAH :( takuttnyaaaa , entahlahh macam x de semangat je tahunn ny , pelik jugak . PMR bulan 10 lepas raya , korang yg baca entry aku kali ny doakan akuu yer ? doakan aku lulus & sbgainya , doakan aku lulus trial ny .
Apa-apa pun 'SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK' sorry lambatt wishh , buzy sikit :* , terima kasihh korangg , byee good night :')

* bagi mereka yg sebaya dengan akuu good luck dear do the best *

No comments:

Post a Comment