Tuesday 18 December 2012

Ya Allah Aku Takut :/

                          Assalamualaikum . jawab ye ye *sambil kenyit mata :) tiba tiba rasa nak update tak tau kenapa . mungkin sebab mata tak boleh nak lelap memandangkan jam sudah menunjukkan pukul 12.38 AM . Ya Allah jangtungku dupdapdupdapdupdap dr semalam . ape semua ni ? takut ? semestinyaaa -,- okayy acctually memang ramai dh janji itu ini dengan aku . nak belanja itu ini lah apa lah em em terharu hahahah . makin ramai yg berjanji makin takut hati ini wah wah ayattt . fttttttttttt -.-

                         On facebook kawan kawan IM 'sueeeeeeee takut lah besok , sueeeeee good luck esok , sueeeeee rindu kau , sueeeeeeee jumpa esok , sueeeeeeee pakai bju apa esok , sueeeeee pkul berapa nak dtg' arghh semuaa dyeorg serbu dok tanya itu ini . em em result result kau buat aku tidur tak lena makan tak kenyang mandi tak basah . haihhh 19.12.2012 tarikh yg amat memgdupdapdupdapkan semua batch97 kan kan ? kuikui

                       now 12.49 AM hanya tingggal berapa jam j lagii . tipuu lah tak takut kan ? mak aku yg tak ambik exam pun dok mengglabah apa lagi aku -.- em em tak tau nak update ape dh tak de idea . idea hilang mendadak. nak tidur mata tak boleh nak lelap mungkin terlalu awal untuk aku dibuai mimpi indah . hahahah

                     anyway doakan aku ye ye ? 
:) cukup update ini untuk malam ni . insyaAllah kalau panjang umur aku update lg esok . idea pun dh berkurang sooo apa lagii choww lah . selamat malampagi :*

No comments:

Post a Comment