Wednesday 19 December 2012

Result ? ッ

hye Assalamualaikum *jawab salam dan jerit kuat kuat yawww ? Dan boleh lah lepaskan semua yg terbuku dkt hati ini . ahahahhaaha -,- hmm tak tau kenapa rajin sangat nak update blog ni mayb sebab result piemmarrr yg keluar tadii tu kotkotkotkot. hah ? result ? yaaaa result pmr kan dh keluar tadi pagiiiii .. batch 97 tahniah untuk korang2 yg dpt straight A's dan seangkatan dengannya , bagi yg lulus cukup cukup makan j tu tahniah jugak . jangan kecewa lulus jugak kan ? tak pe mungkin rezeki kita tak de dkt pmr ni mungkin ada time spm nnti kan ? siapa tau kuasa allah kan ? mungkin dia nak kita usaha lebih gigih lagi kan kan ?

Result aku ? em em korang nak tau ke ? hah ? tak nak ? tak nk lagi bagus -.- hahahhaah if nak tau ambik no angka giliran dan duduk dahulu anda akan dilayan mengikut no angka sebentar lagi . *gurau kay ? saja nak hiburkan hati yg gundah gulana ni . *cehhh .okayy buang semua kerepek merepek aku ni . back to the story mory about result . acctually aku tak pandai mana pun tapi aku bersyukur sebab masih lulus semua Alhamdulillah ッ walaupun tak berapa nak membanggakan lulus pun cukup kira bagus dh . aku bodoh ?ye mmg pun baru tau ? sokay lah lulus tu pun dh cukup untuk aku . em em tipu lah kan kalau tak jelous dengan dyeorg dyeorg yg dpt straight A's tu . yawwww serius jelousgilaa babun cipanzi panda semua lah . tapi nak buat mcm mana kan ? Mesyesal pun dah tak de guna dh . it's okayy mungkin rezeki aku time spm nnti insyaallah , amin ッ

                                            muka lepas ambik result -.-

No comments:

Post a Comment