Wednesday 9 January 2013

first day school #form4

ohmak ohmak ohmak . ewahhhhh , hahaha eh Assalamualaikum . rindu aku tak ? muahahha rasa lama jugak aku tak post entry ni last post pun time ambik result hritu ^^ nak kata buzy tak de lah buzy cuma malesss je , hehe .eh hrini pun bosann so jom ramai ramai update , tngok tajuk atas tuuu 'first day school #form 4' mcm tak syok je ye dakk ? hahaha

Hari pertama sekolah mmg excited tapi ada mls2 jugak sbb bangun awal kan ? yeleee sebulan lebih cuti boleh tidur lambat boleh bangun lambat . time skolah ni malas pulak .yeahh axcited sbb dpt jumpa kwn2 dpt melepaskan rindu hahhaaha

Form 4 ?
Serius tak de apa yg bestnyaaa hahahaha kata tahun HONEYMOON , honeymoon apa mcm ni ? hmwork kalau sehari tak de mmg tak sah lah kann seriuss tak rasa mcm honeymoon bagai tuu hahaha . Mcm biasa first day orentasi lah apa lah tapi orentasi pun tak lama dlm 3 hari tak silap .

Aliran ? aku ambik aliran LUKISAN KEJURUTERAAN senang ? ohh mmg senang mmg hari hari muka aku je yang SIAP semua hmwork tuuuuu hahahhahaa paham tak ayat tuu ? tak pahamm baca banyak2 kali sampai paham mueheheh . tak de lah senang mana serius susahh tapi dh belajar sikit2 Alhamdulillah otak dh boleh terima tapi kdg2 ad jugak blur sikit2 normal lah tu kan ?

Sekolah aku mmg tak banyak aliran sbb pelajar tak berapa nak ramaii sangat , soo tak syokk aliran mcm terhad je kan ? sbb tu aku pasang angan2 nak pindah skolah muehehe , insyaAllah ada rezeki dpt lah aku pindahh .

Hmm hmm tadi sebelum update rasenyaa banyak sangat yg nak diceritakan tapi bila dh update hilang semua idea2 haihh -.- tak de idea dh . okayy cukup sampai disini panjang umur kita berjumpa di lain entry yaa.

        muka tak berapa nak excited muaahhaha.#PengawasSekolah

No comments:

Post a Comment